Keyfiyyətli məhsulların geri qaytarılması:

Müştərinin istədiyi vaxt və malı aldıqdan sonra 14 gün ərzində sifariş etdiyi maldan alış gününü saymamaq hüququ vardır.

Göstərilən malların təqdimatı, istehlak xüsusiyyətləri, eləcə də alış şərtləri qorunub saxlanılarsa, keyfiyyətli malı geri qaytarmaq mümkündür.

Müştərinin fərdi olaraq müəyyən edilmiş xüsusiyyətləri olan məhsuldan imtina etmək hüququ yoxdur, əgər göstərilən məhsul yalnız onu aldığı müştəri tərəfindən istifadə edilə bilər.

Müştəri keyfiyyətli maldan imtina etdikdə, satıcı istehlakçının müvafiq tələbi təqdim etdiyi gündən 14 gündən gec olmayaraq istehlakçının müqavilə üzrə istehlakçıya ödədiyi pul məbləğini, satıcı tərəfindən qaytarılmış malın çatdırılmasına, istehlakçıdan geri qaytarılmasına görə ödəməlidir.

Malların qeyri-kafi keyfiyyəti:

Qeyri-adekvat keyfiyyətə malik məhsul, əhəmiyyətli bir qüsur (qüsurların / nikahın olması ilə) səbəbindən funksional keyfiyyətlərini təmin edə bilməyən məhsul deməkdir. Qeyri-kafi keyfiyyətdə satılan malın alıcısı, əgər satıcı ilə başqa cür razılaşdırılmayıbsa, aşağıdakı tələblərdən birini bəyan etmək hüququna malikdir.

Alıcının tələb etmək hüququ var:

Oxşar markanın (model, məqalə) və ya başqa markanın (model, məqalə) eyni malını əvəz edənlər
alış qiymətinin müvafiq hesablanması ilə;
Müqaviləni yerinə yetirməkdən imtina etmək və mal üçün ödənilmiş məbləğin qaytarılmasını tələb etmək.
Yuxarıda göstərilən bütün tələblər yuxarıda göstərilən keyfiyyətli malların geri qaytarılması üçün təqdim edilə bilər
Aşağıdakı şərtlərdə:

1. Məhsulun zəmanət müddəti var - bütün zəmanət müddəti ərzində;
2. Məhsula zəmanət müddəti - ağlabatan müddət ərzində, lakin 14 gündən çox olmamaq şərti ilə.

Onlayn mağaza, əhəmiyyətli hesab etdiyi təqdirdə, əşyaların dəyişdirilməsindən və ya geri qaytarılmasından imtina etmək hüququna malikdir
Qüsur məhsulun düzgün istifadə edilməməsinin nəticəsidir.